8/06/2010

UPPRÄTTELSE!

Har fått ett långt mail från Makas's huvudkontor där dom ber om ursäkt för hur dåligt behandlad jag har blivit. Skall få gå till huvudkontoret i Etiler och bli omhändertagen av chefen för nästa färgning. Det tackar vi för! Hoppas han lyckas fixa färgningen. 

7 comments:

  1. Men jättebra!! :D Då antar jag att ni gick dit och klagade dagen därpå..? :)

    ReplyDelete
  2. Gud vad bra! Underbart när företag ber om ursäkt och vill gottgöra.

    ReplyDelete
  3. Laura: Nja, Orkun ringde och mailade deras huvudkontor så dom ringde till salongen i Harbiye och klagade och gav dem en reprimand.

    Lina: Yes! Speciellt här i Turkiet - känns som ett stort steg i rätt riktning. Jag har inte fått några förlåt innan iaf.

    ReplyDelete
  4. Bra! För det där var naogot av det värsta jag sett - helt fel färg och i hela haoret dessutom!! Helt absurt!

    ReplyDelete
  5. mimiesmicrocosmos: japp, det är grymt. Hoppas dom gör ett bra jobb dock, är så rädd att det skall bli fel igen.

    ReplyDelete
  6. Wow, good for you!:) Så strongt av dig:) Jag har tänkt tanken flera gånger, att överklaga, men aldrig vågat riktigt...men se där, det kan löna sig!:)

    ReplyDelete
  7. Johanna: Egentligen borde man överklaga oftare - man har ju som kund faktiskt rätt. Så stå på dig nästa gång och ta inte skit!!! :)

    ReplyDelete