3/31/2011

En fin födelsedag

Igår blev jag ett år äldre och mycket klokare (?). Vet aldrig riktigt var jag skall svara när jag får frågan hur jag känner mig när jag fyller år. Det är som vilken annan dag som helst, jag känner mig varken klokare eller bättre. Dock brukar det vara en dag då nära och kära omkring mig gör väldigt glad. Såväl igår. Fick mängder med fina sms och facebook kommentarer som fick ögonen att tåras. Fick även ett väldigt fint mail av min mamma som gjorde mig väldigt glad. Och samtalet från Micke var en annan höjdpunkt under dagen. Orkun kom med blommor och världens härligaste puss. Vi skall ut och shoppa present i helgen, visar sedan var det blev :)

Tack för alla otroligt fina kommentarer och meddelande. De gick rakt in i hjärtat!

4 comments:

  1. Grattis, Alles Gute zum Geburtstag, Dogum günün kutlu olsun! Later som du hade en jättefin dag!

    Kram fran Wien!

    ReplyDelete
  2. Gratulerar! Nice mutlu senelere! =)

    ReplyDelete
  3. Grattis lite i efterskott.
    Farmor ;)

    ReplyDelete
  4. Hej! Jag ska tillsammans med en kompis åka till Istanbul i 3 dagar, vart är bästa stället att bo på nära till nattlivet? Är det åldersgräns på nattklubbarna, är dem strikta eller? VÄLDIGT tacksam för svar!
    Vi är en kille och en tjej!

    ReplyDelete